twitter
logowanie/rejestracja

Lek w Polsce

Menedżer a strateg w aptece

Co zrobić, aby stać się strategiem?

Każda osoba pełniąca funkcję kierowniczą jest menedżerem, którego praca polega na planowaniu, organizowaniu, realizacji zadań i dostarczeniu
wyników. Do realizacji tych zadań potrzebne są umiejętności: analityczne, planowania, wyznaczania celów, motywowania i monitorowania. W trakcie wykonywania swoich zadań menedżer może być konfrontowany z oporem, brakiem zaangażowania pracowników, trudnościami zewnętrznymi (klientami, konkurencją, technologią), które wymagają od niego innego sposobu myślenia i działania – myślenia jak przywódca, który inspiruje rozwój, przedstawiając nową wizję firmy, tworzy środowisko akceptacji do jej przeprowadzenia oraz przeprowadza firmę przez zmianę.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów.
zaprenumeruj już teraz
reklama
Uwaga, ta strona używa COOKIES
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące COOKIES w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
×