2016-11-23 Aktualności

Ogólnopolska kampania profilaktyczno-edukacyjna „Servier dla Serca” otrzymała prestiżowe wyróżnienie w konkursie Prix Galien w kategorii „Innowacyjna kampania zdrowotna”. Jury doceniło edukacyjną wartość kampanii oraz sukcesywne zwiększanie świadomości zdrowotnej społeczeństwa w zakresie czynników ryzyka chorób układu sercowo-naczyniowego i wynikających z nich zagrożeń, a także badania profilaktyczne i promocję zdrowego stylu życia.

Kategoria „Innowacyjna kampania zdrowotna”, w tym najważniejszym w branży farmaceutycznej oraz medycznej konkursie, była nową kategorią poświęconą kampaniom edukacyjnym, społecznym oraz pacjenckim, których innowacyjność ma przełomowy wpływ na diagnostykę, leczenie czy zapobieganie chorobom u ludzi, a także wpływa na zmianę stylu życia, zachęcając polskie społeczeństwo do dbałości o swoje zdrowie.

"Servier dla Serca" jest profilaktyczno-edukacyjną kampanią organizowaną przez firmę Servier Polska od 2003 r. W ramach kampanii każdego roku w trasę po Polsce wyrusza Mobilna Poradnia Kardiologiczna, oferując bezpłatne badania oraz konsultacje lekarskie, z których skorzystało już blisko 41 tys. pacjentów. Przez ostatnie 14 lat Poradnia odwiedziła ponad 70 miast, wiele z nich kilkukrotnie i pokonując ponad 70 tys. km. Kampania Servier dla Serca zawsze towarzyszy centralnym obchodom Światowego Dnia Serca, zachęcając Polaków do tego, by o swoje serce zadbali jak najwcześniej.

Copyright © Medyk sp. z o.o