2019-08-06 Aktualności

Ulotki informacyjne dla pacjentów oraz raport: „Farmaceuta w Polsce. Ogólnopolskie badania wizerunkowe 2019” stanowią część kampanii zainicjowanej przez Naczelną Izbę Aptekarską i Fundację Aflofarm. „Po pierwsze farmaceuta” to inicjatywa, która ma za zadanie wzmocnić wizerunek zawodu farmaceuty w Polsce. Punktem wyjścia kampanii były ogólnopolskie badania przeprowadzone przez niezależną agencję badawczą Biostat. To pierwsze tak kompleksowe badanie, w którym wzięli udział nie tylko farmaceuci, lecz również pacjenci.

Wszystkie wnioski wynikające z badania znalazły się w raporcie: „Farmaceuta w Polsce. Ogólnopolskie badania wizerunkowe 2019”, a najważniejsze z nich również na ulotkach informacyjnych. Z treści materiałów dowiedzieć się można m.in. jak postrzegany jest w Polsce zawód farmaceuty, w czym może pomóc magister farmacji oraz czym jest opieka farmaceutyczna i jaką rolę może odegrać w polskim systemie opieki zdrowotnej.

Raport dostępny jest zarówno w wersji elektronicznej na stronie popierwszefarmaceuta.pl, jak również drukowanej. Wszystkich farmaceutów, którzy jeszcze go nie widzieli bądź chcieliby dokonać bezpłatnego zamówienia egzemplarza wraz z ulotkami informacyjnymi dla pacjentów, Naczelna Izba Aptekarska zachęca do kontaktu e-mail: 

kontakt@popierwszefarmaceuta.pl.

Copyright © Medyk sp. z o.o