2019-05-09 Aktualności

Udany debiut rynkowy produktu farmaceutycznego może zapewnić partner wyspecjalizowany w dystrybucji oraz znający specyfikę danego rynku – taki jak firma Ewopharma, która obchodzi w tym roku 60-lecie swojego istnienia. Ewopharma to jeden z wiodących partnerów dystrybucyjnych europejskich firm farmaceutycznych  w regionie Europy Środkowo-Wschodniej  Szwajcarii. W tym roku z okazji 60-lecia swojej działalności. Ewopharma zdecydowała się zmodyfikować swoją identyfikację wizualną, w celu odmłodzenia wizerunku firmy, podkreślenia jej długoletniej historii, szwajcarskiego rodowodu oraz nowoczesnej strategii współpracy z partnerami biznesowymi. Wprowadzone zmiany są odpowiedzią na współczesne oczekiwania rynku. Pojawieniu się nowej identyfikacji towarzyszy szereg innych zmian zmierzających do wzmocnienia postrzegania firmy jako pewnego i godnego zaufania partnera.

Ewopharma została założona w 1959 r. Od początku swojego istnienia wspiera partnerów w zakresie marketingu medycznego oraz zarządzania markami w segmencie zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej i Szwajcarii. Koncentruje się na skutecznym dotarciu do pacjentów oraz możliwie najszerszej grupy konsumentów. Jest zaangażowana we wszystkie etapy tych aktywności, od zapewnienia dostępu do rynku po pełną komercjalizację projektu. Przez lata zgromadziła cenny know-how, bogate doświadczenie oraz wypracowała model współpracy z klientami, który zapewnia sukces kooperacji i korzyści dla każdej ze stron.

Cele i wartości firmy Ewopharma znalazły odzwierciedlenie w zmianach na poziomie wizerunkowym, które objęły między innymi modyfikację logotypu. Jego najnowsza wersja opiera się na trzech kluczowych elementach. Pierwszym jest wpisanie nazwy ewopharma w okrąg, który symbolizuje dążenie do perfekcji poprzez ciągłą zmianę i doskonalenie swoich umiejętności. Drugi element to hasło "since 1959" ("od 1959 roku"), które podkreśla długą historię firmy oraz wiedzę i doświadczenie, jakie gwarantuje swoim partnerom. Całość zamyka znak szwajcarskiego krzyża, który w bezpośredni sposób nawiązuje do szwajcarskiego rodowodu marki. Element ten odwołuje się również do wartości, które kojarzą się ze Szwajcarią – połączenie stabilności i tradycji z nowoczesnym zarządzaniem i elastycznym podejściem do biznesu. Dopełnieniem projektu nowego logotypu jest zastosowanie głębokiego koloru – petrolu, który kojarzy się z naturalnością, przyjaznym nastawieniem i bezpieczeństwem. Firma wprowadziła również zmiany wizualne na swojej stronie internetowej. Jest ona teraz bardziej czytelna i przejrzysta. Wyróżnione zostały elementy, które podkreślają misję marki Ewopharma.

Założeniem wprowadzonych zmian, także tych w komunikacji wizualnej firmy, było podkreślenie nowoczesnego i partnerskiego podejścia firmy Ewopharma do współpracy z klientami w zakresie marketingu leków i konsumenckich produktów farmaceutycznych, a także stałego doskonalenia strategii  oraz narzędzi ich komercjalizacji na terenie Europie Środkowo-Wschodniej i Szwajcarii.

 

www.ewopharma.pl

Copyright © Medyk sp. z o.o