Dermokosmetyki Iwostin mają nową identyfikację wizualną. Zmiana objęła m.in. opakowania, logotyp oraz hasło reklamowe. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki, która świętuje w tym roku 10-lecie obecności na polskim rynku.
Celem odświeżenia wizerunku jest zwiększenie czytelności opakowań i widoczności na aptecznej półce, uspójnienie wyglądu poszczególnych linii przy zachowaniu osobowości marki. W opakowaniach zachowano przewagę białego koloru, charakterystycznego dla dermokosmetyków. Zmieniono czcionkę na bardziej kobiecą i nowoczesną, odświeżeniu uległ również logotyp Iwostin. Preparaty Iwostin w nowych opakowaniach będą sukcesywnie pojawiać się na aptecznej półce w ciągu całego 2012 r.
Iwostin powstał w 2002 r. jako efekt ścisłej współpracy z lekarzami dermatologiami. Główny cel, jaki marka stawia przed sobą, to zaoferowanie konsumentom dermokosmetyków opartych na polskiej wodzie termalnej z Iwonicza Zdroju, dedykowanych wrażliwej i problemowej skórze Polek. Początkowo w skład marki Iwostin wchodziły preparaty nawilżające i przeciwtrądzikowe. Sukcesywnie portfolio było poszerzane o nowe produkty. Aktualnie markę tworzy prawie 100 preparatów i 11 specjalistycznych linii, dostosowanych do konkretnych problemów skóry, takich jak trądzik pospolity, trądzik różowaty, skóra naczynkowa. W ciągu dekady Iwostin osiągnął pozycję plasującą go w czołówce marek dermokosmetycznych.
Na skróty
Copyright © Medyk sp. z o.o