• Przyjmujemy reklamy do publikacji przygotowane w postaci elektronicznej, przesłane drogą e-mail.
  • Materiały mogą być skompresowane w programach ARJ, ZIP, RAR.

Reklama tradycyjna

  • Wszelkie teksty należy zamienić na krzywe.
  • Materiały nie mogą zawierać żadnych dodatkowych kolorów pantone, gdyż zostaną automatycznie zamienione na CMYK
  • Preferowany format pliku reklamy:
    1. PDF (kompozytowy)
    2. EPS (fonty zmienione na krzywe)
    3. TIFF (CMYK 300 DPI)
  • W reklamach na spad elementy graficzne i tekst powinny być oddalone od linii cięcia o co najmniej 5 mm.
  • Dotyczy to również krawędzi wzdłuż grzbietu w reklamach zamieszczanych na okładkach.
  • Opis materiału powinien zawierać tytuł czasopisma, preferowaną datę emisji i wszelkie dodatkowe informacje o sposobie zamieszczenia reklamy.
  • Tylko tak opisane i przygotowane materiały będą podstawą do ewentualnych reklamacji.
  • Reklama wydrukowana może różnić się kolorystycznie od dołączonej próby o +/- 5%.
  • Reklamacje odwzorowania kolorów będą uwzględniane tylko na podstawie przesłanego: Cromalin, Proof, Matchprint.

Reklama internetowa

  • Plik z materiałem reklamowym nie powinien przekarczać 150 KB.
  • Wraz z plikiem powinien zostać dostarczony docelowy adres URL.
  • Adres docelowy URL nie może być zapisany w pliku (w pliku flash) – powinien być dostarczony osobno.
  • Preferowany format pliku z reklamą:
    1. PNG
    2. JPG
    3. SWG
  • Nie wspieramy technologii Flash *.swf, (przeglądarki domyślnie blokują treści stworzone w tej technologii).
  • Opis pliku z reklamą powinien zawierać adres strony, datę oraz okres emisji, miejsce emisji i opcjonalnie odnośnik - adres URL.

Wydawnictwo naukowe Medyk Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

Redakcja: 05-092 Łomianki ul. Warszawska 31

NIP 526-020-49-20 | REGON 006218770 | KRS 0000099179

Tel. 22 666 43 32 ; 22 664 04 51 ; 801 554 542



Copyright © Medyk sp. z o.o