Po raz kolejny w ramach Pharma Days odbędą się dwa ważne wydarzenia: Annual Registration Summit i Sales Force. Pierwsze spotkanie będzie związane z tematyką rynku farmaceutycznego, nowelizacji prawa farmaceutycznego i zmian w systemie nadzoru nad bezpieczeństwem farmakopei. Drugie spotkanie będzie dotyczyło programów partnerskich dla aptek, współpracy z sieciami aptek, substytucji aptecznej oraz podnoszenia efektywności sprzedaży. Patronem medialnym Pharma Days jest „Lek w Polsce”.
PHARMA DAYS 2015
17 –18 lutego, Warszawa
43 prelegentów, 7 wydarzeń satelitarnych, 2 dni konsultacji
Program
ANNUAL REGISTRATION SUMMIT (17–18 lutego):
- najistotniejsze zmiany w obszarze rejestracji – perspektywa roku 2015 i następnych; działania URPL – podsumowanie roku 2014
- rynek farmaceutyczny 2015 – szanse i zagrożenia
- europejskie i polskie zmiany legislacyjne istotne dla sektora farmaceutycznego – analiza, podsumowanie, perspektywy i inne.
SALES FORCE – skuteczność i efektywność (17 lutego):
- pielęgniarki – nowy target dla sales force
- programy partnerskie dla aptek
- współpraca z sieciami aptek oraz hipermarketami – różnice i inne.
INFORMACJA MEDYCZNA (17 lutego):
- prawo autorskie - co i jak jest chronione?, jak uzyskać zgodę?
- informacja medyczna w kontakcie z pacjentem i lekarzem - sposoby jej przekazu
- najczęściej pojawiąjące się problemy, wątpliwości dotyczące informacji medycznej i inne.
SELL-OUT – Moda czy przyszłość? Stymulacja odsprzedaży w aptece i hurtowni (18 lutego):
- przegląd nowych sposobów na promocję sell-out w aptece
- uwarunkowania biznesowe
- zagrożenia prawne, podatkowe, etyczne i inne.
PHARMA PODATKI (17 lutego):
- konsultacje indywidualne
- przegląd tematów podatkowych w farmacji 2014/2015
- instrumenty dzielenia ryzyka oraz kwota zwrotu na gruncie polskich przepisów podatkowych
- VAT w przypadku wydania towarów w strukturze agencyjnej i inne.
MARKET ACCESS MANAGER Review (18 lutego):
- postępowania refundacyjne – różnice w interpretacjach, usprawnianie
- prawa strony w postępowaniu administracyjnym: czy w pełni respektowane w sprawach refundacji?
- narzędzia badawcze w zbieraniu i przygotowywaniu danych do negocjacji refundacyjnych i inne.
DPD – nowe wytyczne, analiza ryzyka, zarządzanie jakością (18 lutego):
- udział kierownictwa w systemie jakości – NOWOŚĆ
- nadzór nad podwykonawcami w świetle wymogów DPD
- umowy jakościowe – założenia i inne.
Informacje o Pharma Days i warunkach uczestnictwa:
Marcin Horodelski, Head of KAM Group, mhorodelski@movida.com.pl,
tel. (+48 22) 403 84 66, fax (+48 22) 626 81 38
www.movida.com.pl
Na skróty
Copyright © Medyk sp. z o.o